Skelbimas dėl atrankos organizavimo

DĖL ATRANKOS ORGANIZAVIMO IKIMOKYKLINIO UGDYMO AUKLĖTOJOS PAREIGOMS UŽIMTI

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. rugsėjo 15 d. įsakymu Nr. V-1680 „Dėl mokytojų priėmimo ir atleidimo iš darbo tvarkos aprašo patvirtinimo“, s k e l b i u pretendento atranką Šeduvos lopšelio-darželio ikimokyklinio ugdymo auklėtojos (1 etatu) pareigoms užimti nuo 2019 m. rugsėjo 2 d.:

Darbo krūvis – 1 et; darbo sutartis – neterminuota; kvalifikaciniai reikalavimai pareigybei užimti: aukštasis išsilavinimas, ikimokyklinio ugdymo auklėtojo profesinė kvalifikacija.

Dokumentai priimami iki 2019 m. gegužės 23 d. adresu Šaltinio g. 7, Šeduva, Radviliškio rajonas, tel. pasiteiravimui – 8 422 56244, el. p. seduvosldarzelis@gmail.com .

Pretendentas iki 2019 m. gegužės mėn. 23 d. privalo pateikti šiuos dokumentus:

  1. Prašymą leisti dalyvauti atrankoje.

  2. Asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją.

  3. Išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopiją.

  4. Pedagogo kvalifikaciją patvirtinančio dokumento kopiją.

  5. Gyvenimo aprašymą.

  6. Paskutinės darbovietės rekomendaciją.

Pretendentai dokumentus nurodytu adresu pristato asmeniškai, siunčia registruotu laišku arba elektroniniu paštu. Dokumentų originalai pateikiami atrankos dieną ir sutikrinti grąžinami pretendentui.

Atranka vyks 2019 m. gegužės 24 d. 9.00 val. Šeduvos lopšelio-darželio direktorės kabinete.