You are currently viewing Išvyka į kukurūzų labirintą su siurprizu

Išvyka į kukurūzų labirintą su siurprizu

labirinRuduo – puikus metas grožėtis gamta, tyrinėti aplinką, bei rudens gėrybes. Radviliškio r. Šeduvos lopšelio-darželio priešmokyklinės „Boružiukų“ grupės ugdytiniai, lydimi pedagogės Romos, auklėtojos padėjėjos Kristinos ir sveikatos priežiūros specialistės Ritos, išvyko patenkinti savo smalsumą į kukurūzų labirintą. Kelionė mokykliniu autobusu vaikams – nuotykis ir atsakomybė. Tai buvo pirmoji savarankiška išvyka be tėvelių. Vaikai prisiminė saugaus elgesio taisykles transporto priemonėje ir nepamiršo užsisegti saugos diržus. Kadangi dalyvaujame projekte „Eismo saugumas bendruomenėse 2015“ –

Prie kukurūzų labirinto lauko mus sutiko ūkininkė J. Čapaitienė. Ji trumpai papasakojo kaip turi elgtis lankytojai vaikščiodami po labirintą, kokių idomių dalykų čia galima pamatyti, atrasti, sutikti ir sužinoti.

 

Vieniems vaikams buvo smalsu išmatuoti, kokio dydžio yra kukurūzas, kitiems, kas ten slepiasi po kukurūzo lapais, kai kam buvo smalsu, kas tas – labirintas. Ši pažintinė-edukacinė išvyka pedagogui, tai puiki proga pastebėti ugdytinius, įvertinti jų gebėjimus, bei sutelkti vaikų kolektyvą bendrai veiklai, kuri tęsis visus mokslo metus. Dirbdami, pagal naujai išleistą OPA PA priešmokyklinio ugdymo komplektą, vaikai skatinami daug tyrinėti, domėtis, savarankiškai atrasti. Šešiamečiai galėtų tyrinėti, bėgioti, klausinėti, patys ieškoti atsakymų ir jiems tai ilgai neatsibostų. Pasivaikščiojimas kukurūzų labirintu – savęs išbandymas. Vaikai pirmą kartą vaikštinėjo labirintu, tačiau jautėsi saugiai, nors kukurūzai tikrai daug aukštesni už juos. Paslėptų stotelių ieškojimas – atradimo džiaugsmas ir pasitikėjimas savo ir draugo jėgomis. Kiekvienas vaikas gavo po bilietą-žemėlapį, kuriame buvo nurodytos stotelės, jas reikėjo surasti. Kiek džiaugsmo buvo suradus pirmą stotelę ir azarto ieškant likusių. Klaidžiodami labirinto takeliais vaikai stebėjo žvėrių pėdsakus, tyrinėjo augalus, bandė atpažinti pitžoles, klausėsi įvairių garsų.

Išvyka ir bendras stalas, neatskiriami dalykai. Būtent čia atsiskleidžia draugiškumas, gebėjimas dalintis, bei sveikos gyvensenos ugdymas. Mamos įdėtas sumuštinis daug kartų gardesnis, nes gali pasidalinti su draugais.

Išvykoje vaikų laukė siurprizas. Kukurūzų labirinto savininkė pakvietė vaikus apžiūrėti „darželį“, tai veršelių ferma. Vaikai apžiūrėjo aplinką, kurioje auga veršeliai, juos lietė ir glostė. Nepamiršome suskaičiuoti, įvardinti kokios spalvos ir dydžio veršeliai. Teigiamos emocijos neaplenkė nei vieno vaiko. Tai buvo pirma išvyka visai grupei ir dar su siurprizu.

Vienu svarbiausiu priešmokyklinės grupės veiklos kokybės rodikliu edukologijos mokslininkai įvardija vaiko savijautą. Kaip jautėsi vaikai puikiai matosi jų piešiniuose, nugirstuose pokalbiuose.

Išvykos įspūdžiai, patirtos emocijos atsispindėjo ne tik vaikų akyse, bet ir jų piešiniuose, kuriuos jie piešė paskendę prisiminimuose.