You are currently viewing

2025 m. spalio 9 d. Lietuvos neformaliojo švietimo agentūra kartu su Radviliškio r. savivaldybės švietimo ir sporto paslaugų centru surengė regioninę konferenciją „Tvari mokykla 2030“, kuri vyko Radviliškio Gražinos pagrindinėje mokykloje. Konferencijos tikslas – darbotvarkės „Tvari mokykla 2030“ įgyvendinimo rezultatų pristatymas ir sklaida, taip pat Šiaulių krašto tvarumo pokyčių ir iniciatyvų švietimo lauke aptarimas. Konferencijoje dalyvavo Šeduvos lopšelio-darželio Tvarumo darbo grupės komandos nariai: direktorė Daiva Staškūnienė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Mileta Dočkienė ir direktoriaus pavaduotoja ūkiui Rasa Juodienė.
Konferencijoje pranešimą „Darbotvarkė „Tvari mokykla 2030“: nuo įsivertinimo iki tvarios mokyklos vertybių“ pristatė Almantas Kulbis, LINEŠA Tvarumo plėtros skyriaus vadovas, pranešimą „Tvarių mokyklų pokyčiai. Ką parodė pirmieji metai“ pristatė Monika Gineitytė, LINEŠA Tvarumo plėtros skyriaus specialistė, o dr. Sandra Kairė, VU filosofijos fakulteto, Ugdymo mokslų instituto docentė pristatė pranešimą „Kaip užtikrinti tvarumo lyderystę?“.
Konferencijos metu tvarumo link žengiančių mokymo įstaigų atstovai dalinosi praktine patirtimi ir geraisiais pavyzdžiais. Pranešimą skaitė, gerąja patirtimi su bendraminčiais dalinosi Šeduvos lopšelio-darželio priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Mileta Dočkienė tema „Judumo edukacija – HOBBY HORSE varžybos“. Šis pranešimas sulaukė išskirtinio dėmesio konferencijos refleksijoje. Konferencijos pabaigoje vyko pažintiniai vizitai. Šeduvos lopšelis-darželis sulaukė konferencijoje dalyvavusios komandos iš Pakruojo rajono, t.y. savivaldybės švietimo skyriaus vyr. specialistės Vilmos Jaraitės kartu su švietimo įstaigų vadovais, mokytojais. Direktorė Daiva Staškūnienė pasidalijo patirtimi apie ugdymosi kontekstų, vidaus ir lauko edukacinių erdvių kūrimą bei darbą su atnaujinta ikimokyklinio ugdymo programa.
Diena buvo kupina susitikimų, dalijimosi patirtimi, įkvepiančių idėjų bendrystės. Šis susitikimas priminė, kaip svarbu mokytis vieniems iš kitų ir kartu ieškoti būdų, kad vaikų ugdymas būtų dar įdomesnis ir prasmingesnis.